NÁŠ PŘÍBĚH

NÁŠ PŘÍBĚH SE ZAČÍNÁ PSÁT V POLOVINĚ DEVADESÁTÝCH LET, KDY TRHU S LUXUSNÍ KOSMETIKOU VLÁDLA RŮŽOVÁ, ČERVENÁ A BÉŽOVÁ. Neexistovalo, že byste přišly do obchodu a chtěly fialový nebo zelený lak na nehty! Prostě jste si musely vystačit se značkami z drogérie. Když do tohoto světa rovnýma nohama skočila Sandy Lerner (spoluzakladatelka Cisco Systems), učinila smělé rozhodnutí: Pokud „velcí hráči“ kosmetického průmyslu nedokážou uspokojit její netradiční potřeby, bude si muset pomoct sama. Osud tomu chtěl, že jí její obchodní manažer David Soward představil vizionářskou kamarádku WENDE ZOMNIR. Tato kreativní obchodnice (a BLÁZEN DO LÍČENÍ), sama uznala, jak zoufalá je nabídka barev, a zavelela k zásadním změnám. Během jedné z jejich schůzek „upekli“ plán, který vedl k několika seancím ve Wendině domku v Laguna Beach, kde začali míchat nejrůznější barvy. Když Sandy s Davidem a Wende založili v lednu 1996 značku URBAN DECAY, měli řadu 10 rtěnek a 12 laků na nehty. Inspiraci čerpali v odvrácené straně života ve městě, a tak vznikly revoluční názvy jako ROACH (šváb), SMOG, RUST (sněť), OIL SLICK (ropná skvrna) a ACID RAIN (kyselý déšť). V první reklamě v časopise položili kontroverzní otázku: „ZVEDÁ SE VÁM Z RŮŽOVÉ ŽALUDEK?” Tak začala revoluce, se kterou se ostatní kosmetické značky dodnes marně snaží držet krok.

Dnes Wende řídí neustálý růst značky Urban Decay jako její kreativní ředitelka/zakládající partner spolu s TIMEM WARNEREM (výkonný ředitel). Tim (alias „Mistr Zenu“) dokonale vyvažuje chaotické šílenství, které u nás v kanceláři panuje, díky klidnému a bystrému přístupu k vedení kosmetické společnosti. A ačkoliv oba povzbuzují týmy v centrále i týmy v terénu k dosažení nových výšin, pořád si občas najdou čas na rošťárny a kanadské žertíky, kterými se to v UD jen hemží.

OBLIBA URBAN DECAY NEUSTÁLE CELOSVĚTOVĚ ROSTE, což jen dokazuje to, co Wende a Sandy věděly už dávno: Milovnice make-upu všude na světě touží po alternativách, a to i poté, co odezněla vlna grunge v devadesátých letech. Ve Spojených státech nyní plní stovky produktů UD FIALOVÉ poličky v parfumeriích Sephora, Ulta a Macy’s, i stránky e-shopu beauty.com. Rostoucí počet obchodů v Kanadě, Velké Británii, Francie, Itálii, Španělsku, Singapuru a na Středním východě nám taky dělá radost. A ačkoliv FANYNKY UD po celém světě často k našim produktům přistupují DRAMATICKY ODLIŠNĚ, povšimli jsme si, že jedno mají všechny společné: NEZÁVISLOU MYSL, která je spojuje.